Připojení TCS-2 (+ problém se čtením a zápisem CV)

Nevíte si rady, jak něco nastavit nebo rozjet?
Podruh
Příspěvky: 1
Registrován: 28.1.2023 06:37:17

Připojení TCS-2 (+ problém se čtením a zápisem CV)

Příspěvek od Podruh »

Jsem totální nováček se zkušenostmi z analogu. Neznám tedy žádnou centrálu ani nic, co by se digitálu točilo.
Mám tcs-2 i tcs-rc asi týden. Jdu podle návodu tcs-2.
Android 8.0.0.
1) Kap. 4. Připojení pomocí LAN, str. 14 - bod 4. Vyberte nalezenou centrálu. Vybrat nelze, program sám vybere TCS-2, není možnost tedy vybrat demo.
2) kap. 4.4, bod 2 - na záložce klient je možné vyhledat.... není možné, aplikace se zavře s nabídkou restart nebo zpětná vazba.
3) kap.4.4, bod 3 - záložka AP - možnost vytvoření z centrály wi-fi.... zadané heslo není přijmuto...hlášení "není možné nastavit wi-fi nebo se připojit.

Děkuji za odpověď a přeji pokojný den.
Screenshot_20230128-065858_TCS Train.jpg
Uživatelský avatar
zavavov
Příspěvky: 348
Registrován: 16.3.2021 08:37:58
Bydliště: Brno
x 31
Kontaktovat uživatele:

Re: Připojení TCS-2

Příspěvek od zavavov »

Dobrý den,
moc se omlouváme za způsobené potíže. I přes veškeré snahy a testování se bohužel nepodařilo najít a vyřešit všechny chyby. Proto děkuji za tyto informace. Zde jsou odpovědi:
1) Je to chyba? Je to problém, že ji program vybere sám? Potřebujete vybrat z nějakého důvodu DEMO? Program v určitém případě má možnost sám zvolit a připojit se - má to uživateli spíše ulehčit.

2) Tohle považuji za chybu. Pokusíme se na tento případ podívat. Je dost možné, že s tímto problémem pomůže chystaná aktualizace (nyní ji testujeme, řeší například tyto důležité problémy: hlaseni-chyb-f13/aktualni-seznam-chyb-a ... 2-t89.html).

3) Předpokládám, že tento problém je způsoben příliš krátkým heslem. Nejsem si teď úplně jistý, ale myslím, že minimum je 8 znaků - určitě jsme tohle měli dát do návodu a omlouvám se, že jsme tak neučinili.