Proč to pořád blbne?? (EDIT: Problémy spojení a prvotní připojení) Vyřešeno
Re: Proč to pořád blbne??
Dobrý den,
to vypadá, že je v pořádku. Po připojení po restartu to vždy vyzve ke změně hesla AP režimu nebo k připojení do domácí sítě (klient). Záleží na Vás, co z toho preferujete.
to vypadá, že je v pořádku. Po připojení po restartu to vždy vyzve ke změně hesla AP režimu nebo k připojení do domácí sítě (klient). Záleží na Vás, co z toho preferujete.
Pomohl Vám tento příspěvek, dejte prosím srdíčko. ❤
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Re: Proč to pořád blbne??
Když zadávám nové hoslo jak se tam píše po pár vteřinách skočí okénko je napsáno čas vypršel restartovat pak se aplikace zavře
Re: Proč to pořád blbne??
To může být způsobeno několika situacemi:
1. Špatně (málo) upevněná anténa na centrále
2. Centrála umístěna daleko od telefonu nebo nějaký předmět brání signálu mezi anténou a telefonem.
3. Vysoké rušení na WiFi.
4. Prosím vyčkejte ještě na novou aktualizaci, kterou jsme dnes poslali do Google na kontrolu. Bude k dispozici v následujících dnech. Bude to verze 2.1.1 (více zde: digitalni-centrala-tcs-a-tcs-2-f2/aktua ... .html#p345) - tato aktualizace mimo jiné vylepšuje i stabilitu spojení.
5. Poslední možnost může být, že je chyba v aplikaci, která se může projevit jen na některých modelech telefonů. Mohu prosím vědět, jaký model máte?
Doporučuji vyčkat ještě na novou aktualizaci viz bod 4 a případně zkontrolovat všechny výše zmíněné body. Věřím, že společně přijdeme na to, kde je problém.
Moc se za způsobené potíže omlouváme.
S pozdravem,
ZAVAVOV
1. Špatně (málo) upevněná anténa na centrále
2. Centrála umístěna daleko od telefonu nebo nějaký předmět brání signálu mezi anténou a telefonem.
3. Vysoké rušení na WiFi.
4. Prosím vyčkejte ještě na novou aktualizaci, kterou jsme dnes poslali do Google na kontrolu. Bude k dispozici v následujících dnech. Bude to verze 2.1.1 (více zde: digitalni-centrala-tcs-a-tcs-2-f2/aktua ... .html#p345) - tato aktualizace mimo jiné vylepšuje i stabilitu spojení.
5. Poslední možnost může být, že je chyba v aplikaci, která se může projevit jen na některých modelech telefonů. Mohu prosím vědět, jaký model máte?
Doporučuji vyčkat ještě na novou aktualizaci viz bod 4 a případně zkontrolovat všechny výše zmíněné body. Věřím, že společně přijdeme na to, kde je problém.
Moc se za způsobené potíže omlouváme.
S pozdravem,
ZAVAVOV
Pomohl Vám tento příspěvek, dejte prosím srdíčko. ❤
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Re: Proč to pořád blbne??
Mám telefon Huawei nova 5t
Re: Proč to pořád blbne??
Děkuji za informaci. Vidím, že na tom telefonu v přehledu ta aplikace několikrát spadla. Ale píše mi to, že je tam Android 10 a ne 12, jak jste psal.
Jsou tam informace o tom, v jakém místě aplikace spadla a proč, podívám se na to a zkusím zjistit příčinu problému.
Moc se omlouvám, bohužel nejsme schopni otestovat úplně všechny Android telefony a každý se chová trošku jinak.
S pozdravem,
ZAVAVOV
Jsou tam informace o tom, v jakém místě aplikace spadla a proč, podívám se na to a zkusím zjistit příčinu problému.
Moc se omlouvám, bohužel nejsme schopni otestovat úplně všechny Android telefony a každý se chová trošku jinak.
S pozdravem,
ZAVAVOV
Pomohl Vám tento příspěvek, dejte prosím srdíčko. ❤
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Re: Proč to pořád blbne??
Právě Google zveřejnil včera odeslanou aktualizaci. Některé telefonu už by ji nyní měli mít k dispozici. Nejpozději do dvou dnů.
Jedná se o verzi 2.1.1, můžete ji prosím vyzkoušet?
Jedná se o verzi 2.1.1, můžete ji prosím vyzkoušet?
Pomohl Vám tento příspěvek, dejte prosím srdíčko. ❤
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Re: Proč to pořád blbne??
Když zadám PIN vpohode, pak to chce heslo v rámečku to píše heslo je zadáno v AP zadejte nové heslo a tam začíná problém kdyz Zadám nové hoslo načítá pár vteřin a pak se ukáže čas vypršel restartovat a když na to kliknu aplikace se zavře. Centrálu mám vedle routeru, antény scitem dotažené. Děkuji za info.
Vše chvilku trvá než se to doladí Rožec
Vše chvilku trvá než se to doladí Rožec
Re: Proč to pořád blbne??
A když to okno pro změnu hesla zavřete - tlačítko "později", tak centrála funguje dál? Můžete přidat vlak a ovládat jej?
Pomohl Vám tento příspěvek, dejte prosím srdíčko. ❤
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Re: Proč to pořád blbne??
Dnes navečer vyzkouším sem eště v práci..
Re: Proč to pořád blbne??
Dobrý den můžete mi poradit jaké tam napsat hodnoty lokomotiva br 218 děkuji za radu.