Není to poprvé a asi ani naposled...
Dnes jsem si chystal několik hodin kolejiště čistil koleje, vlaky, vagonky a připravoval se na hezký zážitek dne. Bohužel za nedlouho ze mne lítala jen ta nejostřejší slova, která znám a nelze je tady ani komentovat...
Ať dělám co dělám prostě okno TCS aplikace na mobilu šedé!!! NELZE SPUSTIT!! Pouze demo svítí modře. Veškeré restarty mobilu, centrály, vytažení karty, kontrola wifi a připojení internetu, restart wifiny atd. Vše bohužel k mému vzteku absolutní marnost!!!
Jsem totálně naštvaný a není to poprvé co se tohle stalo. Mám nainstalovanou Vaši poslední aktualizaci. Nedávno asi 14 dní jsem jezdil bez problému, ale zpětně se to šedé okno objevovalo, ale třeba jen na malou chvílí a zmizelo. Najednou skočilo modré a vše bylo OK.
Dnes jsem ale kur.. hodně naštvaný protože to nejede. Fůra příprav a hov.. z toho!!!
Děkuji za info. a případnou pomoc v čem je asi problém a proč se to děje??
Jdu se zchladit pivem a uklidnit...
Děkuji Vám za odpověď
apa
Nelze spustit aplikaci na mobilu přes ANDROID!!!!!!!!!!! Vyřešeno
Re: Nelze spustit aplikaci na mobilu přes ANDROID!!!!!!!!!!!
Zdravím,
moc se omlouvám za způsobené potíže, ale věřím tomu, že najdeme řešení Vašeho problému.
Nejprve bych Vám rád sdělil, že posláním e-mailu odpověď bohužel neurychlíte, všechny příspěvky z fóra mi chodí stejně a e-mail. Jen jsem se vrátil teprve z dvoutýdenní dovolené, tak nějak nestíhám.
Ohledně Vašeho problému. Mám dost málo informací, ale mohu doporučit následující:
Ještě jednou se moc omlouvám a věřím, že chybu najdeme a nebude se to opakovat.
S pozdravem,
ZAVAVOV
moc se omlouvám za způsobené potíže, ale věřím tomu, že najdeme řešení Vašeho problému.
Nejprve bych Vám rád sdělil, že posláním e-mailu odpověď bohužel neurychlíte, všechny příspěvky z fóra mi chodí stejně a e-mail. Jen jsem se vrátil teprve z dvoutýdenní dovolené, tak nějak nestíhám.
Ohledně Vašeho problému. Mám dost málo informací, ale mohu doporučit následující:
- Zkontrolujte prosím, jestli na centrále svítí zelená LED
- Zkontrolujte prosím, jestli centrála není zaseknutá (nejlépe tak, že po rozsvícení zelené LED stisknout červené tlačítko a LED se musí rozblikat)
- Zkontrolujte prosím, zda je centrála připojena ke stejnému routeru, ke kterému se připojuje mobilní telefon přes Wi-Fi
- Zkuste prosím vypnout mobilní data na telefonu
- Zkoušel jste Android aplikaci vypnout a zapnout? Případně celý telefon restartovat?
- Došlo k nějaké změně od posledního fungování? (Nový telefon nebo jeho aktualizace, nové zařízení připojené k routeru)
- Byla zapnutá nějaká televize přes internet nebo například streamovací služba?
Ještě jednou se moc omlouvám a věřím, že chybu najdeme a nebude se to opakovat.
S pozdravem,
ZAVAVOV
Pomohl Vám tento příspěvek, dejte prosím srdíčko. ❤
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Re: Nelze spustit aplikaci na mobilu přes ANDROID!!!!!!!!!!!
Dobrý den
Děkuji Vám za rady. Ano zkoušel jsem včera většinu z nich, ale bohužel bez úspěchu. Nic nového se u nás nezměnilo, takže co se dělo netuším.
Ovšem dnes kdy mám opět vše schované, tak aplikace bez problému jede???
Včera byl prostě špatný den a nebo mohl být problém někde v sítí nevím a těžko se to dozvím?
S pozdravem
apa
Děkuji Vám za rady. Ano zkoušel jsem včera většinu z nich, ale bohužel bez úspěchu. Nic nového se u nás nezměnilo, takže co se dělo netuším.
Ovšem dnes kdy mám opět vše schované, tak aplikace bez problému jede???
Včera byl prostě špatný den a nebo mohl být problém někde v sítí nevím a těžko se to dozvím?
S pozdravem
apa
Re: Nelze spustit aplikaci na mobilu přes ANDROID!!!!!!!!!!!
Zdravím,
to rád slyším, že už vše funguje. Bohužel se to z informací, které mám k dispozici, dost špatně určuje. Pochopil jsem ale, že aplikace se na telefonu spustí, jen se neobjevila centrála k připojení. Což ukazuje nejvíc na nějaký problém v síti. Mohlo dojít i k rušení nebo tak něco.
Doufám, že v budoucnu už se to nestane.
S pozdravem,
ZAVAVOV
to rád slyším, že už vše funguje. Bohužel se to z informací, které mám k dispozici, dost špatně určuje. Pochopil jsem ale, že aplikace se na telefonu spustí, jen se neobjevila centrála k připojení. Což ukazuje nejvíc na nějaký problém v síti. Mohlo dojít i k rušení nebo tak něco.
Doufám, že v budoucnu už se to nestane.
S pozdravem,
ZAVAVOV
Pomohl Vám tento příspěvek, dejte prosím srdíčko. ❤
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV
Vyřešil tento příspěvek Váš problém, označte jej prosím jako vyřešeno. ✔ - Pomůžete tak ostatním, kteří mohou mít podobný problém.
Děkujeme ZAVAVOV